torek, 14. april 2009

[Christian] Intervju z Renejem Francom

"Zelo sem vesel, ker sem z Televiso in EMI Music podpisal pogodbe, da bom lahko začel s solo kariero. Trenutno pišem nove pesmi, ker bi rad, da bi ta projekt vseboval moje ideje", že takoj na začetku pove Christian Chavez. Čeprav je pred kratkim prejel nagrado za najboljšega igralca mjuzikla zatrjuje, da bo teater pustil na strani.

Chris je povedal, da se je že od majhnega sem se rad šemil in spreminjal, zato so ga sošolci včasih klicali kar kameleon. Že od majhnih nog je bil zelo navihan in ko je bila mama jezna, ga je vedno klicala po celem imenu – Jose Christian. Tudi v skupini RBD se je pogosto šalil: "puncam sem skrival oblačila, da so postale histerične, govoril sem jim, da mi njihova pričeska ni všeč in podobne stvari".

Rojen v Mcallen-u (Texas), je Christian Chavez odraščal v Reynosi (Tamaulipas, Mehika) in prestolnici. Skozi leta je dobil veliko oboževalcev, ki so ga podpirali tudi v času, ko je priznah homoseksualno poroko: "Mislim, da so cenili mojo iskrenost, saj je v današnjem svetu vse več laži. Sem običajen človek in nimam se za zgled mladine, temveč za njihovo ogledalo. Razlika je le v tem, da mi je življenje dalo priložnost, da se borim za pravice homoseksualcev. Najprej so me želeli za glasnika in takrat sem spoznal, koliko kampanij kot so Mexico vivo in Armario abierto je, ki jih ne poznam. Te skupnosti pomagajo staršem homoseksualcev, da poskupajo razumeti svojega otroka".

Spregovoril je tudi o tem, kako tudi policija v Mehiki ne naredi nič proti temu in vsak kriminal iz sovraštva označijo za kriminal iz strasti. "Starši včasih svojega otroka niti ne pridejo po truplo, ker jih je sram", opisuje Chris eno izmed homofobičnih situacij v državi.

Pollito je povedal, da je še vedno v zakonu z BJ Murphyjem, ter da se je z njim poročil iz dveh razlogov: »Prvi razlog je ljubezen, drugi pa, da sem izkoristil pravico, ki jo v moji državi nisem mogel. Zame je bilo prelepo videti državo kot je Kanada, ki sprejema ljudi takšne kot so«.

Glede kariere ni želel dosti povedati, saj kot sam pravi "Raje sem tiho in delam". Njegove največje sanje so, da bo po njegovi smrti nekdo ob pogledu na njegov življenjepis rekel: "wow .. sanje se lahko uresničijo".




2. del - 3. del

Ni komentarjev: