sreda, 29. april 2009

[Anahi] Novo sporočilo na UniForumu

Prijateljiii! (29.04.2009)
Tokrat vas želim nekaj prosit…zaradi tega, kar se dogaja, imamo vsi strta srca…zelo grdo je videti mojo državo tako…vse ljudi, predvsem otroke…vse z masko…vidijo se jim samo oči in v očeh se jim vidi strah.
Hočem vas prositi, da pošljemo pozitivno energijo v Mehiko…ni važno, katere vere si…vsi skupaj bomo molili, da bomo lahko pomagali… vsaj malo…prepričana sem, da pozitivna energija in misli lahko premaknejo vesolje!!Mislim, da ne bomo nič izgubili če poskusimo.
Ta epidemija je zelo grda…upam, da se kmalu konča…
Rada bi se zahvalila vsem, ki jih je skrbelo zame in za mojo družino…hvala bogu smo vsi zdravi …res hvala da mislite na nas.
Zelo vas imam rada in vi to veste..je tako? Prosim vas, da zelo pazite nase v kateri koli državi ste.

Predvsem ne smemo izgubiti humorja in nasmeha, ker z tem lahko premikamo tudi gore.

Povem vam, da sem dobro in pomirjena…vemo, da nič ne ostaja enako…vse se spremeni in čeprav so spremembe včasih krute in ne vemo zakaj se dogajajo…vesolje vedno ve!

Ljubim vas z vsem srcem in upam, da mi bo življenje dovolilo za vedno ostati v vaših srcih…res, brez vas bi se moje življenje končalo …pogrešam vas…upam, da bomo čimprej spet skupaj veseli in brez epidemij!!!
Prepričana sem, da bo tako tudi bilo.
Poljubiii!!!

Ni komentarjev: