sreda, 30. april 2008

Anahi na UniForumu

Anahi nam je spet pustila sporočilo na UniForumu. Razložila in opravičila se je, ker ni mogla biti na koncertu v Čilah. Za ogled originalnega sporočila klikni na naslov.


bebes lokitos chismositos!!!!jajajajajaj

Ola!!!! Najprej bi se vam rada zahvalila ker vas je skrbeklo zame!!! wooowww, ko vidim da me nekdo ima zares rad, tudi v slabih trenutkih, moje srce začne hitreje biti...Hočem vam povedati da sem hvala bogu uredu. Ta moj glas ki mi vedno prinese probleme ... kot že veste sem bila pred 2 leti operirana na glasilkah in potem sem po 4 dneh šla snemati DVD v Los Angeles namesto da bi se pazla. No in zato sem v Santiagu, kjer je bilo zelo mrzlo zgubila glas in so mi priporočali da grem na pregled k tistemu zdravniku, ki mi je operiral glasilke (vedno je dobro da te pregleda tisti ki ve kaj se dogaja ne?) in zato nisem mogla ostati na koncertu. Iz srca vas prosim vas da mi oprostite in vas prosim da se ne jezite (to pričakujem) ker res nisem mogla spregovoriti niti besedice...aaaahhh in vam obljubim da se bom lepo obnašala in se bolj pazla.
Rada vas imam in vas nosim v mojem srcu.
Besos!!

Ni komentarjev: