sobota, 12. april 2008

Maite in njen prvi dan snemanja

Oddaja LA OREJA je spremljala Maite na njen prvi dan snemanja telenovele Cuidado con el angel. 'Na kraj zločina' je prišlo mnogo radovednežev in oboževalcev, ki so želeli videti Maite.

"Srečna sem, da sem lahko tukaj blizu ljudem, ki bodo telenovelo gledali in tudi tistim, ki bodo kupili končni izdelek. Za to je pomembno, da sem tem ljudem blizu."

Maite je dobivala direktive od direktorja scene kot tudi od direktorja melodrame.

[Da vidimo noge]
"Glej. To je del moje vloge, bosa hodi vseposod, se vozi s kolesom ... Zelo je zabavno, sem zadovoljna, bomo videli kaj se bo zgodilo."

Maite je bila zelo prijazna do 'radovednežev', z njimi je posnela celo nekaj fotografij. Kasneje so ji odstranili mikrofon in prejela je klic njenega fanta Guida.

"Ve, da ga ljubim z vsem srcem."


Ni komentarjev: