nedelja, 27. april 2008

Neverjetna zgodba: Srečanje z RBD na letalu

Zdi se laž, ampak je res. Tri dekleta iz Brazilije, so se odpravila v Buenos Aires, da bi vidle RBD, saj v njihovem mestu (Porto Alegre) ni bilo koncerta. Preberi dalje če hočeš vedeti kaj se je zgodilo na avionu.

Bruna, Mariana in jaz smo se odločile, da bomo šle v Argentino, ker v Porto Alegru ni bilo koncerta. Ko smo se usedle na sedež v letalu je prišla mimo neka ženska in rekla:

- Komu je všeč RBD?
- o.O Nam, zakaj?
- So tam, v avionu.
- (Kmalu nas je zadel infarkt) neee, res? Poglejte če je to šala .. tega se ne dela veste!
- Ne, ne res so tam!

Noge so se nam tresle kot še nikoli in nismo mogle hodit. Nekaj časa smo čakale da bi se umirile ampak to ni bilo mogoče. Odločile smo se, da bomo stopile do njih, brez delat velikega škandala .. samo da govorimo z njimi. Izkazalo se je, da je bilo tudi to nemogoče, saj smo takoj, ko smo stopile na njihov hodnik začele jokati. Jaz, ki sem bila še v najboljšem stanju, sem vprašala Ponchota če se lahko slikam z njim in sem mu povedala, da ne morem verjeti, da smo na istem avionu in da gremo v Buenos Aires samo zaradi njih. Ko smo se slikali, smo šle na svoja mesta in sem videla osota in zalričala "Poglej osoooo!" - sramota.

Ko smo se umirile, nas je nekdo poklical, da se pridemo slikat še z ostalimi ampak moremo biti hitre, saj bodo kmalu postregli hrano.

Any je bla v prvi vrsti z nekim gospodom, ki ni znal ne špansko ne portuglsko (krneki), Christopher je sedel z nekim Alejandrom iz Roptusa, za njima pa sta sedela Poncho in Dul. Christian je sedel z Luisillem.

Jaz sem Anahi podarila majco, na kateri je narisana vila, gor pa piše It's a Tinkerbell, bitch! Anahi se je začela smejat in rekla, da ji je zelo všeč - jas sem bla mrtva. Potem sem jo prosila, da posname It's Any, bitch in je posnelaaaa. Tudi Ucker je rekel It's Any, bitch. Ko smo se še slikale, nas je Any objela in nam dala poljubček - lepo diši!!

Slikale smo se tudi z Christianom, Dul pa je poslušala svoj iPod in ko smo prišle v njihovo kabino je ravno bila na tleh in iskala svoje slušalke.


Ni komentarjev: