torek, 8. april 2008

Maite in Pedro v oddaji LA OREJA

Maite je za oddajo LA OREJA javno povedala, da zdaj že lahko pove, da bo zaigrala v novi telenoveli Cuidado con el angel.

"Srečna sem. Zasedba je odlična. Kaj pa vam naj povem o glaven igralcu? O njemu ni kaj reči. Lep William Levy.

Mislim, da te življenje vedno malo po malo preseneča. Jaz se v mojem primeru ne morem pritoževati, sem srečniča, saj so se mi brez, da bi načrtovala ali pričakovala zgodile zelo lepe stvari.


[Kaj pa RBD?]
Res je, da se zdaj ne bom mogla posvečati temu 100% vendar pa so moje obveznosti in moje srce še vedno z RBD in tako bo tudi ostalo. Delali bomo skupaj/timsko in probali urnike čim bolj uskladiti. Tako, da bom lahko na turnejah in tudi na snemanjih telenovele."




"Snemala bo telenovelo ob enem pa bo izpolnjevala obveznosti z RBD (koncerti, najpomembnejše promocije ...). Nekaj stvari res ne bo počela, ampak te bodo minimalne. Je zelo sposobna in bo zmogla. Edino kar je, zelo malo bo spala.
[Ali bo leto 2008 zadnje leto za RBD?]
Sestali se bomo in se pogovorili. V 2008 bomo še delali. Veliko je dela, tukaj je še turneja, najverjetneje tudi film. Ne vem, mislim, da bo zelo odvisno od njih samih in tudi od občinstva/fanov.

Zaskrbljeni me sprašujejo ali bo Maite zapustila RBD in jaz jim odgovorim, da ne. Odgovarjam tudi na vprašanja od fan clubov in jim povem, da ne bo zapustila skupine, da bo nadaljevala pot z njimi, bo pa imela dvojno delo," je za oddajo LA OREJA povedal Pedro Damian.


Ni komentarjev: