nedelja, 13. april 2008

Moji otroci!!!

Tak je bil naslov, ki ga nam je Maite napisala na svojem forumu na Univisionu. Če želite vedeti kaj vse je še povedala, berite dalje.

Hej, hej!!! Želim vam povedati, da sem zelo srečna za vso podporo, ki mi jo dajete. Ne vem kako naj se vam zahvalim, saj se zaradi vas ne počutim osamljene... Moje delo in moja ljubezen je namenjena vam, tako da upam, da bomo skupaj uživali sadove, ki nam jih ponuja življenje. Treba je ceniti vsako stvar, ki nam je dana. Prav zaradi tega sem srečna, da sem lahko del RBD, da lahko živim vsak dan svojega življenja blizu vas. Veliko je tudi presenečenj in že uresničenih sanj, zato je še zame vedno zelo pomembno, da sem del te zgodbe, in da lahko z vami delim moj nov projekt, ki je še eden izmed tistih, ki sem si ga zelo želela in so bile moje sanje, ki so se zdaj uresničile... Želim, da veste, da lahko vedno računate name. Vsakega izmed vas imam zelo rada.

Maite

Ni komentarjev: