torek, 3. marec 2009

[Anahi] Novo sporočilo na UniForumu

hola chicos!!!!!

Prijatelji!!
Najprej bi se vam rada opravičila ker nisem bila tukaj že dosti časa. Mred tem časom sem planirala veliko stvari in se pripravljala, saj mislim, da si zaslužite le najboljše. Ok, tudi počivala sem, bila z družino, fantom uuuuu!!! Haha to mi je prijalo saj sem že znorevala od toliko letal.
Vem da se sprašujete, kaj se dogaja s telenovelo in mislim, da moram biti z vami iskrena saj so laži najslabša stvar na svetu.
Ne bom snemala telenovele. Mislim, je nad nami nekaj večjega, ki ti na pot postavi dobre stvari in odmakne slabe. To ni bil pravi projekt zame .. želim si peti, nastopati in biti blizu vas. Brez telenovele imam prosto pot, da uresničim svoje sanje.

Govorili so veliko grdih stvari .. tudi produkcija se je malo grdo izrazla a jaz se ne oziram na to in vam pošiljam le lepe misli in blagoslov. Ne bi se mogla jeziti, ko pa je življenje tako velikodušno z mano - imam vas, družino ki me ima rada in zdravje. To mi zadostuje.
Rada bi vam še povedala, da že delam na uresničitvi naših sanj!!!!!!! Zelo se trudim, da bomo lahko nekoč skupaj uživali v njih.

Sedaj vas zapuščam. Pošiljam vam vso mojo ljubezen in upam, da boste rešili vse probleme in življenje napolnili z ljubeznijo.
Ljubim vas z vsem srcem.

Ps: Ste že poslušeli CD? Katere pesmi so vam všeč?
Ena pesem, ki jo pojemo skupaj bi se mogla posneti še v portugalščini a se žal ni. ne vem zakaj.

Ni komentarjev: