četrtek, 12. marec 2009

[Poncho] Oboževalke so mu poslale mariachije

Bivši član skupine RBD, Alfonso Herrera ki se je nahajal na snemanju filma Venezzia v Venezueli, se je pred paparazzi kar dobro izmikal. Iste sreče pa ni imel z oboževalkami.

"Prišle so celo na najbolj skrite lokacije, da bi me podprle. Na zabavo za konec snemanja so mi pripeljale celo mariachije", pove mehiški pevec in igralec. Sedaj je končno dobil dovoljenje, da nam pove kaj več o filmu, ki bo v kino prišel seprtembra.

Kako je Poncho prišel do tega projekta in o čem govori film, ni več skrivnost. K snemanju ga je povabil igralec Edgar Ramírez, ki poleg tega da igra v filmu, je tudi njegov izvršni producent.

"Prihajal sem iz turneje po Argentini in v hotelu sem govoril z njim. Projekt mi je bil takoj všeč in zato sem ga sprejel", razloži Herrera, ki danes odleti v Bogoto, kjer bo sodeloval pri snemanju serije Tiempo final.

Sedaj je Poncho popolnoma prepričan, da se bo poponoma predal televiziji in kinu. Očitno je zanj RBD že preteklost. "Žalosten sem, ker smo se razšli a hkrati vesel, ker lahko sodelujem v drugih projektih" še pove igralec, ki se opisuje kot miren človek, ki ljubi nogomet. "Kuhati ne znam in za hišnega ljubljenčka imam mačko" še doda.

Ni komentarjev: