četrtek, 5. marec 2009

[Ucker] Življenje po skupini RBD obstaja

Christopher kakšno je življenje po RBDju?
Čudno. Pogrešam ostale člane skupine a tudi uživam v tej novi etapi.

Kateri od bivših članov skupine te je najbolj nasmejal?
Jokal od smeha sem že z vsemi a definitivno je Christian tisti, ki me najbolj nasmeji.

Ste še vedno v stikih?
Ja, še vedno se kličemo. Vedno bomo družina.

Kaj počneš sedaj, ko je skupine konec in se je življenje malo umirilo?
Takrat smo res imeli hiter tempo življenja, a sem hiperaktiven človek in moram stalno nekaj delat. Trenutno sem izdal pesem Light up the world tonight, ki sem jo napisal skupaj z prijateljem in producentom iz Amerike.

Pesem je digitalna in jo lahko poberemo iz interneta..
Ker sem izdal samo eno pesem, jo lahko kupite samo na internetu. Je na vseh straneh, kjer je možno kupiti glasbo.

Poleg tega pripravljaš tudi film...
Res je! Snemali bomo film o potresu ki se je zgodil leta 1985, ko še niti rojen nisem bil. Za ta film sem izvedel, ko sem izkal nove filmske projekte in takoj se mi je zdel zanimiv. Film govori o ljubezni, nasilju v družini in med pari, upanju in samoti.
Čeprav nisem na svoji koži doživel potresa, se mi zdi to zanimiva tema za film. Imamo tudi spletno stran, na keteri lahko ljudje povejo svoje spomine, da lahko ustvarimo bolj realno vzdušje. Povem lahko še, da bomo poskusili mojo novo pesem vključiti v film.

Obstaja življene je po RBD-ju?
Seveda!

Ni komentarjev: