sobota, 14. marec 2009

[Dulce] Vrjame v magijo

Na snemanju telenovele Verano de amor smo srečali Dulce Mario, ki nam je prijazno odgovorila na nekaj vprašanj. Intervju si lahko poberete tukaj.

Dulce, vrjameš v magijo?
Definitivno. Vrjamem v magijo, v usodo in vem, da če si nekaj močno želiš, se lahko uresniči. To kar sem vam povedala, so mi dokazali vsi oboževalci, ki so na internetu. Čprav veliko krat ne moremo videti zvezd, lune, rož .. dosti stvari, ki lahko zvenijo kičasto, ampak imajo zame veliko čara in še zastonj so. Torej .. vrjamem v to in v uresničitev sanj.

Kakšne so bile tvoje zadnje sanje?
Pred kratkim sem sanjala nekaj čudnega. Sanjala sem, da sem bila z soigralci iz telenovele na prelepih slapovih .. še nikoli nisem videla nobenega. Šla sem plavati in bilo je zelo čudno. Govorijo, da so sanje odsev tvoje podzavesti in se tam pokažejo tvoji strahovi, želje ali kaj podobnega. Včasih je pomembno spomniti se na sanje.

Povej nam kaj zanimivega, ki se ti je zgodilo v sanjah..
Včasih sanjam nekaj in potem se mi zgodi nekaj podobnega. Ampak ne vrjamem, da se ti uresniči to kar sanjaš .. v bistvu nevem.

Se ti je kdaj zgodil čudež?
-Premišljuje- Dosti stvari se mi je zgodilo, z RBDjem ali pa v mojem osebnem življenju, ko sem rekla "wow to je čudež. Kot pravim .. če si nekaj močno želiš, se to lahko uresniči. Meni se je uresničlo veliko sanj in včasih se vprašam "kako se je to zgodilo?" "kako se mi je to lahko uresničlo?" ker sem do zadnjega trenutka mislila, da se mi to ne bo nikoli zgodilo.

Kaj misliš o vilah?
Zelo rada imam vile. Nikoli nisem molila k nim ali kaj podobnega -smeh- ampak so mi le všeč. Zdijo se mi čarobna bitja, ki obstajajo. Njihovo magijo lahko čutijo le tisti, ki vidijo nekaj več kot drugi. Jaz vrjamem v njih ker so nekaj posebnega .. tako kot angeli. Všeč so mi tudi zato, ker se zdijo tako krhke a hkrati močne in skrivnostne. Rada jih imam a niso moja vera.

Kaj bi rekla tvojim oboževalcem o njihovih sanjah?
Milim, da ima življenje lepe in težke trenutke. včasih se nam neke sanje zdijo nemogoče ampak moraš vrjeti .. to je ključ vsega. Srčno moraš vrjeti v nekaj in to boš dosegel. Seveda moraš zraven tudi kaj narediti, da boš to dosegel a vera zelo pomaga. Ni treba zdej da prosite poleteti. Branite svoje ideale in se borite za tisto kar hočete. Včasih boste padli, a to ni pomembno. Pomembno je da se poberete in ste ponosni nase. Naj vam nihče ne uniči sanj. Nekateri to želijo a ne se jim pustiti!

Bori se za tisto kar si želiš!

Ni komentarjev: