nedelja, 8. marec 2009

[Christian] Bil je na premjeri filma Milk

Čeprav je večkrat zatrdil, da noče bit predstavnik skupnosti homoseksualcev, Christian obljublja, da se bo vedno boril za njihove pravice.

Bivši član skupine RBD, je svojo spolno usmerjenost priznal preko pisma, namenjenega fanom.

"Milk, en moški, ena revolucija, eno upanje" - te besede so se tako dokaknile Chrisa, da je priznal, da je storil napako, ko ni takoj izdal svoje spolne usmerjenosti in se tako boril za pravice homoseksualcev.

"Mislil sem, da je življenje vsakega pozameznika privatno, a v filmu sem videl, da če nekdo želi da spoštujejo njegovo življenje, se more najprej spoštovati sebe. Vsi se moramo boriti za to kar si želimo in jaz tega nisem naredil", dodaja Chris po ogledu filma Gusa Van Santa.

Film govori o življenju Harvey Milk (igra ga Sean Penn), političnega premjeja za katerega vsi vedo, da je homoseksualec. Boril se je za pravice homoseksualcev in bil ubit leta 1978.

"Z njegovim bojem sem se zavedel veliko stvari. Jaz nisem izkoristil glasu, ki so mi ga dali ljudje. Ni pomembno samo reči da si homoseksualec .. pomembno je boriti se za naše pravice! Ta film je v meni prebudil moči za boj", je še povedal.

Ni komentarjev: