torek, 31. marec 2009

[Christian] Ne ločuje se

Christian Chavez, bivši član skupine RBD je ponovno zanikal trače, da se ločuje. Poleg tega je v intervjuju povedal tudi nekaj o njegovih načrtih.

"Vse je laž (trač o ločitvi) ... BJ je v Kanadi, ker živi že štiri leta v Mehiki in more urediti neke papirje in zato sem jaz šel na večerjo s prijatelji brez njega. Zaradi tega še nisem samski ..!, pove igralec.

"Že od kar so zvedli da sem poročen si zmišljujejo, da se ločujem. Tračev ne zanikam vedno na televiziji saj sem to naredil že tisočkret in ni nič pomagalo", še dodaja igralec.

Christian, ki je pred kratkim pojasnil, da se bo boril za pravice homoseksualcev je izdal, kateri so njegovi načrti:

"Ravno sem podpisal podogvo z diskografsko hiši in sedaj snemam svoj prvi CD kot solist. Pesmi bodo seveda pop, ker mi je všeč plesati".

Ni komentarjev: