petek, 20. marec 2009

[Ucker] Bili smo boljši od Menudo in Timbiriche

Christopher Uckermann je potrdil, da je RBD pustil za seboj znane mladinske skupine kot so Menudo in Timbiriche.

»Mi smo v malo več kot štirih letih prišli v države, kamr oni ne. Imeli smo koncerte v mnogih krajih Amerike in prišli v Srbijo, Romunijo in še kar nekaj takšnih držav«, razlaga Uckermann.

Za Notimex je povedal, da je lepo da jih primerjajo z tako uspešniki skupinami: »Lepo je, da nas primerjajo z njimi a mi smo se zapisali v zgodovino v zelo kratkem času«.

Telenovela Rebelde, ki je na televizijo prišla leta 2004, je bila najbolj uspešna mladinska telenovela v zadnjih desetih letih. Skupina RBD, ki je nastala v njej pa se je na višku svojega uspeha razšla.

»Smo v zelo lepem obdobju. Jaz sem že posnel svojo prvo solo pesem, ki sem jo napisal skupaj z prijateljem iz ZDA. Pel sem jo že na koncertih v Los Angelesu, Madridu in Sloveniji«, pove Ucker.

O poslovilnem koncertu v prestolnici Mehike je povedal naslednje: »Ne vemo še, če se bomo lahko poslovili tudi od mehiške publike. Lepo bi bilo imeti brezplačen koncert na istemu mestu, kjer se je naša zgodba začela«.

Pedro Damian je izdal, da se bo posnel dokumentarec o skupini. Pa se bo posnel tudi film, o katerem se je toliko govorilo?

»Ne. Možnosti, da bomo posneli film ni več. Dali so nam na izbiro: poslovilni koncerti ali film. Odločili smo se seveda za koncerte«.

Na radiu se že predvaja njihov nov singel Para olvidarte de mi, ki je namenjen vsem oboževalcem .

»Sedaj, ko živim malo bolj mirno življenje lahko povem, da smo lahko veseli, ker smo imeli tako srečo. V štirih letih smo naredili zelo veliko stvari in prišli zelo daleč« dodaja. Izdal je tudi, da »včasih mislim na vse kraje, ki smo jih obiskali in moram povedati, da je bila to nepozabna izkušnja«.

Na vprašanje, če so v teh štirih letih postali milijonarji je v smehu odgovoril: »Za nami je bila vedno založniška hiša (EMI Music) in Televisa. Denar je šel njim. Mi smo bili le delavci .. če bi bili lastniki tega produkta bi bilo vse drugo«.

Veliko jih govori, da so bili RBD falš skupina.

»Zavedamo se, da smo zasloveli z telenovelo in nismo imeli nobenih izkušenj ampak z časom smo pokazali svoje sposobnosti in če ne bi peli dobro, verjetno ne bi bili tako uspešni. Koncerti so bili razprodani in tako publika kot mi smo neizmerno uživali. Če bi bili res falš skupina, bi nam ljudje že po prvem koncertu obrnili hrbet«.

Na koncu je še povedal, katera pesem je zaznamovala skupino: »Nedvomno Rebelde. Bila je naša himna, ima lepo sporočilo in bila je čarovnija, ki nam je odprla vrata v svet«.

Ni komentarjev: