sreda, 4. marec 2009

[Ucker] Novo sporočilo na UniForumu

HOY ES EL DIA MAS MARIVILLOSO DE TODOS GRACIAS A USTEDES

Že dolgo nisem bil tako vesel. Danes je pomemben dan in če ne bi bilo vas, se to ne bi dogajalo.

Veste, dosti ljudi bi reklo da sem nor, ampak jas si želim narediti nekaj drugačnega. Na svetu se dogaja veliko žalostnih stvari in rad bi, da bi skupaj prinesli ljudem pozitivno sporočilo. Če se združimo jim lahko dokažemo, da sreča obstaja! To bi jim rad sporočil preko glasbe, filmov in koncertov. WOW!

Si predstavljate? Ponuidte roke vsem, saj tako vabite vse več ljudi da bi naredilo nekaj dobrega za svet.

Rad imam in spoštujem vsakega od vas. Vedno vas bom nosil v srcu.

Hvala za vašo neizmerno podporo. Danes sem izvedel, da se na forumih tekmuje kdo bo prvi. ni vam treba tekmovati .. pomembno je zmagovati, saj se z majhnimi stvarmi veliko doseže.

Na dan ko smo odprli stran uckermannia.com nas je obiskalo več kot 146,000 ljudi iz vseh koncev sveta. Ko sem to videl, sem se tako razveselil, da sem želel govoriti prav z vsakim od vas.

Iz srca bo se rad zahvalil vsem fan clubom - uradnim in neuradnim. Hvala za vašo ljubezen!

Obljubim vam, da bom za vas v delo vložil vse kar imam. Pripravljen sem, da skupaj razsvetlimo svet.

Hvala ker ste kupili mojo pesem.

Vedno z vami,
CHRISTOPHER

PS: imam nekaj novih projektov a več o njih bom povedal v oddaji Primero Noticias z Loret de Mola.

Ni komentarjev: