sreda, 11. marec 2009

[RBD] Intervju pred slovesom

Po teh petih letih v katerih so nas osrečevali, se RBD dokončno poslavlja. V trgovinah lahko že kupimo njihov zadnji studijski CD imenovan Para olvidarte de mi.

Brala sem pismo, v katerem je ena oboževalka napisala: 'Zakaj gredo ravno sedaj, ko so izdali najboljši CD?' .. vi tudi gledate tako na to?
Dulce: Mislim, da je vsak CD za nas poseben saj je poln zgodb in čarobnosti. Ta ni bil izjema. Posneli smo ga z vsem srcem a ne morem reči da je najboljši, saj so za nas najboljši vsi. Zelo težko je reči nasvidenje in oboževalci to težko sprejmejo. Mi nikoli ne bomo tega. Rekli bomo hvala, saj bomo nadaljevali in izkoristili to, kar smo se naučili. Vedno bomo nosili v srcu vse kar se nam je zgodilo.

Katero je najpomembnejše sporočilo, ki bi ga kot RBD posredovali oboževalcem?
Christian: Tako kot vsak človek umre, tako tudi nič drugega ni večno. Treba je izkoristiti kar imamo v sebi. Vsi trenutki ki smo jih preživeli nam bodo ostali v srcu. Od sedaj naprej je treba podpirati vsakega izmed nas.

Kaj je naredilo razliko med vami in ostalimi skupinami, ki so začeli z istimi sanjami kot vi?
Anahi: Mislim da nismo pravi za povedati v čem smo drugačni od drugih. Povem lahko le, da se je vse to zgodilo zaradi oboževalcev. Brez njih ne bi bili tukaj in tega se popolnoma zavedamo.

Kaj boste delali sedaj, ko niste več skupaj?
Christopher: Izdal sem pesem in nadaljeval bom v tej smeri.
Anahi: Vzela si bom čas in se ponovno najti. Ponovno moram stopiti na trdna tla in dojeti, kaj vse se mi je zgodilo v tem času.
Christian: Pedro Torres mi je ponudil vlogo v Tiempo final, ki je bil zelo uspešen po svetu. V enem tednu bom posnel to, potem se bom pa posvetil mojem CDju, za katerega sem že podpisal pogodbo s Televiso.
Maite: Delala bom na novih projektih in se poskusila uveljaviti kot dobra igralka. Do tega mi manjka še dosti, a upam, da bom lahko to dosegla.
Dulce: Trenutno snemam telenovelo Verano de amor in zelo sem zadovoljna, da delam na tem projektu.



Ni komentarjev: