sobota, 7. marec 2009

[Ucker] Esmas Chat

Kaj ti rečejo ljudje na cesti?
Pogosto se zgodi, da hodim po cesti in slišim "to ni on". To največkrat sišim. In potem se še 10x obrnejo za mano.
Je Christopher tam?

Ne ni ga .. Seveda da je. In to ni moj prvi chat .. tukaj smo bili že večkrat s skupino RBD.
Kaj je zate najpomembnejša stvar v življenju?
Družina in prijatelji.
Kako ste uporabljali stroj za it v preteklost?
Snemali smo pred green screenom in vse ostalo so naredili računalniško.
Kaj bi bil, če ne bi bil pevec?
To me veliko krat vprašajo. Mislim da bi bil psiholog.
Kakšen je tvoj dan?
Trenutno med dnevom pišem in dobivam nove ideje.
Kaj bi bil rad sedaj, ko si solist?
Rad bi ljudem sporočal kaj čutim.
Katera je tvoja najljubša hrana?
Veliko jih je. Če moram izbrati samo enega so to Los rollos de col ki jih dela moja mama.
Kateri so tvoji novi projekti?
Vesel sem, da je v prodaji končno moj singel. Delal bom na filmu El temblor de 1985 kot producent.
Se boš maja vrnil v Brazilijo?
Vrjetno se bom vrnil aprila, ko bom obiskal 11 držav in tam sodeloval z različnimi glasbeniki, ljudmi in skladatelji. Rad bi se vrnil tudi v Evropo, ZDA in Mehiko.
Mi lahko pošlješ CD, podpisan od članov skupine RBD?
Rad bi, a nevem kako.
Kdaj bo izšla tvoja knjiga?
Na knjigi delam že kar nekaj časa a ne vem kdaj bo izšla.
Kdaj bo izšel tvoj CD?
Septembra ali oktobra.
Povej kakšen spomin iz koncerta.
V Braziliji sem pri Besame sin miedo padel in drsel več kot šriti merte.
Kako nate vpliva slava?
Jaz se se skoncentriram na delo in ne mislim na slavo.
Boš pomagal Anahi pri kampaniji?
Seveda! Vedno smo jo podpirali in jo bomo tudi v prihodnosti.
Kaj misliš o Christian Chavez World?
Mislim, da so vsi fani nekaj izjemnega. Vedno so nas podpirali.
Se boš vrnil na Tenerife?
Ja. Ne vem če sedaj, ko bom obiskal teh 11 držav, a nekoč se bom definitivno vrnil.
Zakaj ste se razšli?
Razlogov je veliko. en izmed teh je, da bi lahko sodelovali v različnih projektih.
Kaj je zate beseda ljubezen?
Je najbolj nežna in čista govorica ki obstaja med dvema človekoma.
Kaj pomeni verižica ki jo nosiš na novem photoshootu?
Podaril mi jo je prijatelj.
Poznaš Belindo?
Ja. Je velika pevka in oseba.
Kdaj si napisal LUTWT?
V Braziliji z skladateljem Rudyjem Mayo. On me je spremljal na turneji in nisva potrebovala veliko časa za jo napisat.
Boš napisal kakšno pesem v zvezi z pompas de oro (zlata rit)?
Mislim da ne a si bom zapomnil to idejo.
Bo nov CD izšel v Španiji?
Ja. Pa ne samo tam temveč tudi v vseh drugih državah kjer me poznajo.
Bo CD cel v angleščini?
Ne. Prva pesem je v angleščini ker sem jo pisal skupaj z američanom. Približno 3 pesmi bodo v angleškem jeziku.
Si pripravljen na ljubezen?
Trenutno sem čisto v delu, a če pride se je nebom branil.
Katero žensko ime ti je najbolj všeč?
Vedno mi je bilo všeč ime Alexandra. Lucia mi je tudi všeč..
Kaj so tvoje največje sanje?
Početi kar mi je všeč.
Katera barva ti je všeč?
Nimam je. Všeč mi je plava, črna, modra ... vsaka barva je nekaj posebnega.
Se boš vrnil v Sao Paulo?

Ja. Vrnil se bom v v Brazilijo. Je en izmed mojih najljubših krajev.
Kaj najbolj pogrešaš iz snemanj telenovele Rebelde?
Moje soigralce. Ne samo RBD ampak vse, ki smo snemali saj smo se zelo zabavali. Prav danes sem srečal Enriqueja Rocho, ki je moj dober prijatelj in od njega sem se veliko naučil.
Si je Poncho res kupil hišo v Los Angelesu?
Ne vem.
Je bilo težko sprejet razpad skupine?
Ja. Za vse je bilo težko a ni vse v naših rokah. Vsi vejo, da je za nami neko podjetje in da je bila originalna ideja argentinska. To je bila odločitev, ki smo jo sprejeli skupaj z Pedrom, Luisillom in firmo ki stoji za nami.
Kaj misliš o oboževalcih ki jočejo ob tebi?
Čutim podporo in ljubezen. Včasih je težko imeti stik z fani ampak se jim lepo zahvaljujem za vse.
Kdo je bil tvoja prva ljubezen?
Ena oseba, ki je ne poznate.
Kaj pričakuješ od nove etape?
Deliti z vami mojo glasbo in biti v ob vas, v vaši državi.
Je res, da bo duet z nekom od ostalih članov RBD?
Ne, ni res .. ampak bi bilo lepo.
Bi rad pel na turneji z nekom od RBD?
Ja, a problem je v tem, da smo vsi v svojih projektih in je težko uskladiti urnike.
Se imaš za prijazno al nemogočo osebo?
Imam se za prijaznega.
Bi žrtvoval kariero za ljubezen?
Če bi bila to prava ljubezen, ne bi zahtevala da pustim kariero.
Živiš v prestolnici Mehike?
Ja, a sedaj sem bil nekaj časa v Los Angelesu zaradi novega CDja.
Si že gdaj snemal intimni video?
Ne. In zaenkrat ga tudi ne bi posnel.
Boš prišel v Peru?
Seveda.
Številka tvoje noge?
10 .. 10,5.
Najljubša punca?
Megan Fox.
Kaj misliš o brazilkah?
So zelo ognjevite. Koncerti v Braziliji so bili nori.
Kateri je bil tvoj najboljši projekt?
RBD .. brez dvoma.
Bi rad posnel film z Christianom?
Z Chtristianom sva se že pogovarjala o enem filmu in upam, da ga bomo lahko nekoč posnela. Christian je izjemna oseba in dober vzgled.
Vrjameš v ponovno združenje skupine RBD?
Ja. Ne sedaj a lepo bi bilo, da bi nekoč v prihodnosti spet peli skupaj.


2.del - 3.del - 4.del - 5.del

Ni komentarjev: