petek, 20. marec 2009

[Poncho] Sreča je na njegovi strani

Bivši pevec skupine RBD, se nahaja v Bogoti, kjer snema serijo Tiempo final. Herrera zagotavlja, da je igra njegova prava strast.

»To zame ni nekaj novega, saj sem to počel preden sem začel peti. Zelo sem vesel, da bom del take serije«.

Zanj je RBD lep, a popolnoma zaključen spomin: »Ne verjamem, da bom še kdaj pel. RBD je bil zame zelo lepa izkušnja in ni mi žal, da sem bil del nje«.

»Moj prvi projekt je bil film Amar te duele, ki sem ga posnel leta 2002. Potem sem posnel telenovelo Clase 406 in Rebelde. Sodeloval sem tudi v gledališki igri The Pillowman in sinhnoriziral film Igor za Weinstein Company (znana Hollywoodska produkcijska hiša).«

Zaenkrat je sreča na njegovi strani. Alfonso ima to leto več projektov kot kdajkoli. Pred par dnevi je končal s snemanjem filma Venezzia, sedaj pa že snema serijo Tiempo final.

»Komaj čakam, da se vrnem spet v Mehiko in objamem svojo družino saj jih nisem videl že dva meseca«.

Ni komentarjev: