torek, 3. marec 2009

[Poncho] Oboževalke ga najdejo vsepovsod

Postavljena leta 1800, na eni izmed skritih ulic Los Chorros, se bivša hiša venezuelskega slikarja Pedra Centena Vallenilla daje v najem za snemanje zgodovinskih telenovel in filmov. Polna umetnosti, spominov, zgodb in starin je prav ta kamnita hiša en teden služila kot scena za snemanje filma Venezzia.

Med snemanjem je v okolici mrgolelo več kot 100 tehnikov, asistentov in igralcev, ki so preprečevali novinarjem in radovednejšem vztop na posestvo.

Ruddy, junakinja zgodbe in izvršna producentka filma se je med pavzo brez nadzora sprehodila po posesti in srečala novinarje.
"Zelo sem zadovoljna s seboj. Odkar sem prišla še nisem imela pavze. Ta film je otrok in jaz sem njegova botra." je povedala igralka.

Pred vhodom je igralka srečala tudi oboževalke, ki so čakale njenega soigralca.
"Poglej jih! Ni mi jasno, kako so izvedeli da smo tukaj. Oboževalci pridejo vsak dan z darili in me s čokolatini podkupujejo da mu jih nesem" z živahnim tonom pripomne Ruddy.

Igralka je povedala še, da je Poncho postal oboževalec arep in tequenosov(venezuelske jedi).
"Rekel je, da bi lahko živel le od tega."

Postprodukcija filma bo potekala v Caracasu, Kolumbiji in Viniciu.

Ni komentarjev: