petek, 20. marec 2009

[Poncho] Gledal je prvi dve sezoni Tiempa final

Po štirih letih hotelov, letal in koncertov, je Poncho Herrera dokončno pustil glasbo in se popolnoma posvetil igri.

V zadnjem mesecu je 25. letni Mehičan kar nekaj krat obiskal Kolumbijo, saj bo en glavnih igralcev v tretji sezoni serije Tiempo final. S karizmo in prelepim nasmehom, je Poncho privabil stotine oboževalcev pred hotel in snemalne studie.

Za častnik Colpensa je spregovoril nekaj besed o skupini RBD in novem projektu.

Je bilo težko reči nasvidenje?
Bilo je samoumevno, da se bomo prej kot slej razšli. Lepo je bilo preživeti ta štiri leta s neizmerno podporo publike, in mislim, da je bil pravi čas za slovo. V ljudeh smo pustili veliko luknjo in na bodo nas tako hitro pozabili.

Kako je bilo igrati v Kolumbiji?
To je zame zelo velika priložnost saj sem tudi sam gledal prvi dve sezoni Tiempa final. Srečen sem, da sem lahko del tretje sezone te serije.

Ko ste bili tukaj z RBD, se je govorilo, da imaš razmerje s Katherine Porto…Ko sem se vrnil v Mehiko, so me poklicali iz Kolumbije in mi povedali za to. Jaz jo nisem poznal, a sem iz radovednosti pogledal na internetu kdo je. To je tudi vse.

Ni komentarjev: